O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, dolnosląskie, Poland
Na co dzień pracująca babeczka, łącząca zawodowo parę pasji :) Ktoś kiedyś powiedział "mieszanka pegaza i amfibii" w 100% się zgadzam, dodam tylko malowanie światłem, miłość do kotów i gotowanie :-)

środa, 22 lipca 2009

Fashion! Glamour! Lights! Camera! ACTION

...Bo gdybyśmy mieli wyobrazić sobie Filozofię Mody jako osobę to kimże ona by była? Jasne, że kobietą. Piękną, odważną, władną i nieposkromioną. Kobietą, która walczy w płomieniach i blasku fleszy. I choćby nawet stała na brudnym dachu to i tak będzie królową we współczesnym świecie.

Ponizsze projekty wykonane zostały na zlecenie Agencji Artystycznej Art Fashion.






4 komentarze:

  1. Anonimowy22/7/09 20:47

    Świetne fotki! Zawsze masz super pomysły na zdjęcia i zawsze umiesz dobrze opisać każde z nich... Zdjęcie z "drabiną do NIEBA" (nazwa wymyślona na potrzeby własne:-) jest doskonałe. Nie mowie tu o jakości (do tego juz dawno sie przyzwyczaiłem) mówię o emocjach jakie dostarczasz innym. Każdy ma swoją drabine do Nieba...Twój FAN życzy Ci żeby Twoja drabinka miała jak najmniej szczebli:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko poddałam te fotki obróbce graficznej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29/7/09 15:37

    To wcale nie zmienia faktu że lubie Twoje zdjęcia i cały czas czekam na kolejne update-y strony:)))

    FAN.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum