O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, dolnosląskie, Poland
Na co dzień pracująca babeczka, łącząca zawodowo parę pasji :) Ktoś kiedyś powiedział "mieszanka pegaza i amfibii" w 100% się zgadzam, dodam tylko malowanie światłem, miłość do kotów i gotowanie :-)

poniedziałek, 22 czerwca 2009

Rozważna i Romantyczna

Sesję z Kasią będę mieć w pamięci bardzo długo. Duża dawka subtelności przeplatana kwiatami, ciepłym wiatrem, a gdzieniegdzie deszczykiem. I chyba nawet sprzyjały nam korniki zamieszkujące stare filary peronów kolejowych, unosząc w powietrzu zapach spróchniałego i pordzewiałego drewna.























































6 komentarzy:

  1. Anonimowy22/6/09 18:38

    Pięknie Kochana, uwielbiam Twoje zdjęcia, pełne naturalnego wdzięku, magii, tajemniczości, subtelne, a zarazem awangardowe, na poziomie... Czy kiedyś i mnie strzelisz taka sesję w plenerze? / moni$

    OdpowiedzUsuń
  2. Moni$ pewnie, ze strzele :-) Tobie zawsze i wszedzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/7/09 08:49

    eh... człowiek tak żyje sobie w błogiej nieświadomości,że ma tak zdolną sąsiadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja bardzo chętnie sąsiedztwo uświadomie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9/7/09 23:37

    Te zdjęcia są niesamowite - zresztą jak wszystkie inne które miałem okazję oglądać. I wiesz co...ja nadal będę to robił:-)
    Pozdrowionka.

    FAN:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum